Tänk hur bra man har det egentligen

Hej bloggis!
Har fullt med tankar i huvudet och hjärnan går på högvarv. Jag är ganska trött, men inte tillräckligt för att sova. Jag är trött på ett flertal människor i min omgivning som bara ska ha hela tiden, hade kunnat skriva en hel roman men den tiden tänker jag inte lägga ner och allt behöver faktiskt inte alla veta. Annars då? Livet går lite upp och ner men egentligen ska man väl inte klaga för man har det ju faktiskt det mycket bättre än många andra, tyvärr. Men det innebär ju faktiskt inte att man inte får klaga, men det känns så dumt på något sätt. Har kommit in i en väldigt känslosam period, ledsen och glad om vartannat. Jag ska snart åka iväg till IKEA och möta upp Erik där, får hoppas att man kommer på lite bättre tankar då. Imorgon har jag fullt upp, mycket som måste göras och jag väntar ett väldigt spännande samtal som jag verkligen hoppas på, hoppas på att det leder till något bra och att saker och ting börjar ordna upp sig. Allt ordnar ju sig tillslut, den inställningen måste man ha i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja göra mig i ordning, kanske hinner kika ett avsnitt av grey's innan jag åker, det återstår att se! Ha en fin söndag, vi hörs. xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0