Första nattpasset

Godmorgon?
Sitter just nu och räknar ner minuterna till jag slutar. Är trött i kroppen men huvudet är fortfarande på högvarv. Har jobbat mitt första nattpass och det har gått kanon! Började 21:30 igår och slutar 07:00, första personen på plats efter mig kommer kl 06:45 och får rapport! Ska bli skönt att komma hem och få sova, är så trött i min rygg så det finns inte. Redan imorgon går jag på nästa pass, så det blir några timmars sömn emellan i allafall. När jag går av söndagmorgon så blir det någon timmas sömn sen vidare mot hus&hem-mässan som är på svenska mässan nu. Ska bli kul! Har inte mkt mer att uppdatera om, blogglusten finns typ inte längre så blir allt färre inlägg hihi. Nu måste jag sluta, vi hörs när vi hörs! xx

Hahaha sån klassiker o så sant!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0