Måndag

Godmorgon!
Ny vecka med nya möjligheter. Om cirkus en timma ska jag på arbetsintervju, hoppas på att det är något som intresserar mig. Har gått i tankarna att återuppta studierna, men är fortfarande lite osäker på hur jag ska göra. Det skönaste hade ju varit att plugga och jobba lite samtidigt så man slipper jobbiga studielån osv. Annars då? Helgen har jag spenderat med min fina, bara kollat film och tagit det lugnt i stort sett. Väldigt behövligt! Efter intervjun ska jag hem och ta en långis med vovvarna, samt en promenad själv efteråt. Har ju börjat kolla hur många steg jag går per dag och hittills har jag gått lite mer än 17k på en dag, försöker ju hela tiden öka och det är motiverande att ha en räknare då. Jaja, ska fixa mig och sen bege mig mot mötet. Ha det fint! xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0