Det kommer till en gräns.

Hej på er!
Kom nyss hem faktiskt, har varit i Skåne sen igår eftermiddag. Hände inte så jättemycket där faktiskt utan har mest tagit det lugnt och catchat upp o sådär. Resan hem var ju allt annat än rolig, så sjukt tråkigt och grått väder så det mår man ju inte direkt bättre av. Hade planer på att åka in till stan, eller ja det var inte helt bestämt men så blev det inte så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Har tänkt lägga mig och kolla på en film som vi började kolla på imorse, White house down heter den, verkar spännande i alla fall- vi får väl se! Annars då? Börjar bli så trött på människor som hela tiden ska ha men aldrig ger, i slutändan när man inser det så blir man bara ledsen och besviken. Ganska så patetiskt egentligen med folk som hela tiden talar om att de finns där när det är något men när det väl gäller så är dem inte där, tröttsamt kan tyckas. Nä nu ska jag inte sitta här och klaga, ska ta en cigg och lägga mig och kolla på filmen, läget är nedstämt. Vi hörs när vi hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0