Nytt jobb

Godmorgon!
Sitter i skrivande stund och käkar frukost och pluggar faktiskt. Började på ett nytt jobb igår. var ute på en demo och fick känna på lite hur det känns. Ska göra min första demo själv på tisdag antagligen, så det är dags att börja förbereda sig lite. Det som är skönt med detta jobbet är att det är väldigt fritt, jag lägger upp mitt schema själv och så länge jag gör det jag ska så kan jag jobba lite när jag vill, det gillar jag! Pratade igår med en gammal kollega och han sa att det var tomt utan mig, klart det är kul att få höra att man gjort ett bra jobb. Vad är detta för jobb då? Det är mätning av radon, främst i villor men även i lägenheter. Visste ni att det är 500 personer per år som drabbas av lungcancer pga radon? 1 av 20 överlever, sjukt ändå. Det är mer än vad det dör i trafiken årligen..Nä, nu får jag inget gjort. Måste plugga! Vi hörs. xx
Idag fyller min lille pärla Bruce 4 år ♥

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Spännande med ett nytt jobb :)

2015-03-14 @ 16:35:11
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0