Helg

Hallå i stugan!
Har haft en väldigt bra helg hitills (den är ju inte slut än). Har varit med min käre vän Mikk som kom till mig i fredags. Vi kollade film och catchade upp om allt som hänt sen sist. Sextape kikade vi på och den kan jag rekommendera för den va riktigt rolig, inte alls som man hade förväntat sig! Igår drog vi in en sväng till stan och käkade pizza, sen hände det inte så mycket mer. Stack till Erik och sov där (är här i skrivande stund), ska snart käka frukost och sen bara ta det lugnt typ, kvalitetstid när den är som bäst! Nu har jag inte mycket mer att dela med mig av, vi hörs! xx




Kommentarer
Postat av: Daniella

- Ja de ska bli så kul :D <3

2015-04-12 @ 11:48:48
URL: http://daniellabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0