Måndag

Godmorgon tänkte jag skriva men det är ju god förmiddag som gäller! Har sovit hos E hela helgen så gick upp tidigt imorse för att bege mig hemåt, gick upp redan halv sex så lär somna rätt gött ikväll! Dock innebär det nog att jag missar kvällens paradise, men det kan jag likaväl kolla imorgon! Har en massa avsnitt av serier att komma ikapp med egentligen, men tiden finns inte känns det som! Blir idol ikväll i alla fall med några polare, mysigt! Påtal om annat, ingen kan ju missat vem som vann riksdagsvalet? Grattis till sossarna, visste att moderaterna inte skulle stå kvar som regering och hade på känn att det skulle bli Socialdemokraterna som tog över makten, nu får vi hoppas att de håller vad dem lovat! Nog om det, valet är över! Tack och lov. Nu ska jag dricka kaffe och kolla lite days, höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0