Veckans minus.

Godkväll!
Blir dåligt med bloggande under dagarna ibland, beror helt på vad jag har för arbetsuppgifter och hur tiden ser ut, bara att gilla läget! Idag satt jag halva dagen på kontoret och resterande tid blev fastighetsservice, riktigt kul! Efter jobbet hämtade jag min kära bror på hans praktik (han har fått för sig att han är miljövänlig så att samåka är en bra ide haha!!) inte för att jag klagar, alltid roligare med sällskap ju. Nu har ja precis käkat och tänkte faktiskt lägga mig. Imorse visade vågen totalt -1,6 kg sen i måndags. Känns såklart kanon, snittar ju på ca 1kg/vecka, eller ja det är bra om man kan lyckas med det. Nog om det, vi hörs imon! Godnatt. xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0