Träning

Hej!
Har varit en riktigt seg och slapp helg, skärpning!! Måste komma igång ännu bättre med träningen nu, annars kommer jag att gå under snart. Idag har jag bara fixat i stallet, varit iväg och köpt nytt foder + torv bara, sjukt seg och tråkig dag! Så jävla kallt ute med så man har ju fan ingen motivation till att göra något. Nu ikväll har jag tränat, blev ett kort med intensivt pass, kan lova att svetten rann och att det kändes som att mitt hjärta skulle hoppa ut, men det gjorde det inte! Nu ligger jag bara här och funderar, blir alltid såhär innan jag somnar. Ska försöka skärpa mig lite mer också gällande bloggandet, skriver för tillfället endast från mobilen. Ska koppla upp min dator imorgon så får vi se vad vi kan hitta på! Nu ska jag försöka sova, hörs förhoppningsvis imorgon! Godnatt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0