Back where I belong

Hallihallå!
Kom hem för en stund sedan, övningkörde med pappa in till Kba och köpte pizza, satan va gott! Har velat ha den där jävla kebabtallriken sen i fredags.. Har hunnit med att rida Pålle idag med, känns jättebra! Han gick på fint och jag skrittade bara, med tanke på att han är under igångsättning igen. På hemvägen blir han alltid hetsig, så då fick jag jobba lite extra. Mitt mål är att få bort det beteendet men det är lättare sagt än gjort faktiskt. Nu ska jag strax bege mig ut på en promenad med Bruce, sen ska jag unna mig att ta det lugnt resten av kvällen + försöka göra lite teori. Ciao


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan snygging! :D hur är läget med dig? :)

2013-05-20 @ 20:42:25
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0