Godnatt!

Hallå på er!
Kollade nyss klart på American Pie Reunion med mamma och Oscar. Nu är klockan btw över 00 så nu är min kära bror 18 år! Imorgon ska vi fira med familjen och så. Vet att han kommer att bli överlycklig över presenterna, så vill att han ska öppna NU! Haha..
Annars då? Övningskörde med pappa i förmiddags, även Bruce fick åka med i bilen! Körde faktiskt dit och hem, inklusive alla rundor (med andra ord dit vi skulle) bla Elgiganten, Systemet och Coop. Vi passade även på att tvätta bilen, det tyckte Bruce var spännande! När vi kom hem så drog jag ut till stallet direkt och plockade in Pålle. Borstade av honom och drog på ett gäng med reflexer. Hade tänkt att rida ut, men kom bara en bit och upptäckte hur halt det var så vände hem och red på ängen istället. Lilla Pålle var förvånansvärt pigg idag och ville inte lyda alls.. Bättre lycka imorgon hoppas jag. Ska nog rida paddock då :) nu ska jag sova, hörs imorgon! Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0