11/1-13

Godkväll gott folk!
Var några dagar sedan som jag skrev här senast. Har varit rätt mycket det sista, så har inte alltid tid. Ska fortfarande fixa en ny design o header, sen får vi se hur det blir! Vill försöka uppdatera här mer ju, men det ska alltid komma massor ivägen! Har praktik om några dagar, ska till Södertälje igen. Dock ska jag o en kompis vara i en djurbutik, fast vi sover hos Per. Tror verkligen att det kommer bli en grym praktik, längtar redan! Efter praktiken är det ju lov, sen är det inte många veckor kvar tills studenten. Hade tänkt att sätta mig o kolla på gladiatorerna nu, sen förhoppningsvis gå och lägga mig. Ska försöka uppdatera mer imorgon, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0