Utmanad av Kimberlie

Fick en utmaning av Kimberlie med massa frågor, här har ni dem. ↓
 
1. Om du fick en miljon helt gratis, vad skulle du göra för pengarna?
- Jag skulle unna mig en del saker, sen hade jag gett 2/4 till min familj. ♥

2. Om du fick byta liv med en person för en dag, vem skulle du byta med och varför?
- Oj, det var en väldigt svår fråga. En kändis kanske, för att känna på hur det är?

3. Vara ensam resten av livet eller dela rum med din värsta fiende resten av livet?
- Hade nog faktiskt delat rum med min värsta fiende haha, konflikter går ju alltid att lösa! :)

4. Om du var tvungen att lyssna på samma låt varje dag i resten av ditt liv, vilken låt skulle det bli då?
- Oj, vilka frågor du ställer! Hm, Saturday Night med Natalia kills tror jag.

5. Om du fick resa vart du ville, vart skulle du resa och varför?
- Thailand eller Australien, för det är något som jag alltid velat.

6. Om du fick måla världen i en enda färg, vilken färg skulle du välja då och varför?
- Blå, för det är min favoritfärg hihi.

7. Skulle du kunna tänka dig att gå ut i krig för att försvara Sverige?
- Jag antar det.

8. Vad är ett måste i väskan?
- Använder faktiskt inte väska, men när jag väl gjorde det så var det tuggummi.

9. Vad gör du helst en regnig höstdag?
- Ligger i sängen och kollar på film. :)

10. Vad tycker du om alla stora bloggar och deras inverkan på alla unga och gamla runt om i världen?
- Jag vet faktiskt inte, har ganska mycket åsikter kring just det ämnet men det är inget som jag känner för att dela med mig av just nu. Så tråkig är jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0