För längesen.

Hej på er, ni som är kvar vill säga!
Jag har fullt upp hela tiden, så hinner knappt skriva här hur mycket jag än vill. På senaste tiden har det hänt väldigt mycket i mitt liv, både bra och dåligt. Men mest bra. Idag är det bara 12 dagar kvar tills jag och min bror åker till farmor i Spanien, längtar! Kommer vara så skönt att bara få vara, det behövs ju det med. Idag har jag inga spikade planer, skulle åkt till sjukhuset och hälsat på morfar men han skulle göra massa undersökningar idag så han tyckte inte att det var någon bra idé. Väntar just nu på att mamma och Oscar ska komma hem så att jag och Oscar kan åka iväg en sväng. Fram tills dess tänkte jag slipa lite på mitt CV som jag ska lämna på ett ställe i veckan, alternativt nästa vecka. Vill verkligen ha det jobbet så det ska bli kul. lite nervöst samtidigt såklart. Nu måste jag sluta babbla så att jag får någonting gjort, vi hörs snart igen!
Studenten, jag & Acke ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0