Nybadad häst

Godkväll!
Idag har det varit en intensiv dag, skönt med såna dagar måste jag erkänna! Man mår bra när man går till sängs vetandes att man gjort mycket, som jag skrev i ett annat inlägg häromdagen. I alla fall, har fixat & donat hela dagen, sen fick jag ett "ryck" och kom på att jag tvunget skulle tvätta lilla pållie. Om jag ska vara ärlig så trodde jag att han var livrädd för vattenslangen, men icke sa nicke. Inte det minska tveksam eller stissig, blir så glad! Fick skrubbat rent honom ordentligt, något som han verkligen verkade uppskatta! Nu återstår det bara en sak, en ridtur. Är inte helt hundra på om jag orkar, men jag vet hur bra jag mår efteråt. Så det lutar faktiskt att ta en tur innan jag hoppar in i duschen och innan jag släpper in de små liven. Men nu är det faktiskt inte meningen att jag ska skriva en hel roman, utan det lutar mer åt en novell! Vi hörs imorgon, sov gott & hoppas ni haft en lika bra dag som jag, vädret har gjort mycket! ♥

Pappa & Pålle ♥
Underbara häst, våran relation må vara speciell. Gud vad jag tycker om dig!!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2012-05-21 @ 19:01:43
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0