Lördag

Hej kära blogg.
Har försökt göra mobilinlägg sen senaste inlägget, men det är omöjligt. Kommer inte ens in på bloggen via mobilen, står bara "Kunde inte logga in" och det kommer upp hela tiden, spelar ingen roll hur bra täckning man har.. Sjukt drygt! Men i alla fall, kanske kommer vara så ett tag framöver vilket betyder inte så många inlägg. För har inte tillgång till wifi eller dator speciellt mycket under praktiken. Annars då? Just nu sitter jag och kollar på Miami ink, matade valparna med välling för ett tag sedan. De börjar förstå principen, vilket är jävligt gött! Dock så lägger de alltid ner hela huvudet i skålen, ser lite roligt ut. Men nu ska jag ta mig i kragen, vila en stund & fortsätta läsa boken jag börjat på "Jag är Zlatan", den verkar vara sjukt bra har redan hunnit läsa 5 kapitel. Jaja, nu ska detta inte bli någon jävla roman, försöker skriva lite senare! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0