Fredag!

Godmorgon,
fredag idag ju. I vanliga fall hade jag varit överlycklig över att få komma hem. Men jag trivs väldigt bra på min praktikplats, så det är inga speciella känslor idag. Mer än att man saknar familj / djur & vänner. Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda, är ganska trött. Det tar verkligen på krafterna att ta hand om valpar, mer än vad man tror. Men imorgon kommer Marie tillbaka (ena hunden som har valpar är hennes) då blir det antagligen lite avlastning. Internet har inte funkat som jag hade tänkt mig, därför har det varit lite brist på inlägg. Får kompensera det när jag väl har tillgång till datorn, dvs nu. Hur är vädret i Göteborg btw? Här i Stockholm är solen framme :}
image descriptionimage description
Puppies (a)


Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Folk utan hjärna.. Tror inte att dagens människor tänker innan de gör ngt. Fiskarna höll på att dö, kul va?

2012-06-08 @ 17:13:10
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0