Full telefon

Fick för mig att tömma min telefon, räknade dock inte med att det skulle vara över 2000 bilder.. Jag har ändå rensat 3 eller 4 gånger innan, alltså raderat lite och så. Telefonen lär bli som ny, men min stackars dator får stå ut med skiten istället. Fast det är inte rätt att kalla det skit, för en bild säger mer än 1000 ord och ögonblicket blir till ett minne. Det är lite mer än 100 000 ord om man adderar alla bilder? Haha vad sjukt ändå.. Medan jag ändå håller på så ska jag fixa lite ny musik och så, funderar även på att spara några av korten i mobilen så man har liksom. Well, well det var allt jag hade att dela med mig för tillfället! På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0