Sjuk..

Hallå!
Har dragit på mig världens jävla förkylning + att min hals lagt av typ, sjukt drygt. Menar, det är liksom 3 dagar kvar av detta lovet, hade faktiskt lite saker kvar att göra, men icke sa nicke nää. Sov hos Jukko onsdag till torsdag, meningen var att vi skulle rida på torsdag förmiddag, men min hals blev bara värre. Så stack hem vid 12-13 typ, sen dess så har jag bara sovit typ, inte för att jag klagar för att sova är ganska skönt faktiskt! Men att vara sjuk är ju något som man kan diskutera.. Nu blir det bara en jävla massa text, den som orkar läsa allt får en guldstjärna! Nu ska jag sova för 4:e gången idag, godnatt!
Bjuder på 2 fina bilder från ettan, när vi var ute i skogen och grävde med Jonny på kretslopp :) enjoy!

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

Nu är du skyldig mig en guldstjärna nästa gång vi ses c:



Krya på dig sötnos! <3

2012-02-18 @ 11:02:31
URL: http://bimbolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0