ÄNTLIGEN!

Blev äntligen klar med engelska inlämningen :D har suttit och hållt på med den i drygt en timma, så nu är det bara konstnärs grejen som återstår! Har iofs två prov i veckan som jag måste plugga till också, men det löser sig. Skall sätta mig med konstnärs grejen nu, har påbörjat så får fortsätta där jag stannade! Dock är det en jävligt skum uppgift och jag förstår knappt någonting, gör ju inte en direkt motiverad till att fortsätta? Hade gärna dragit ut ikväll också, segt att behöva plugga på helgen - usch. Måste fortsätta, vi hörs! ♥


Söt bild från Liseberg för någon månad sen.
Lovisa, Jag, Hanna & Julia ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

Gött att du blev klar med engelskan! Själv har jag inte ens läst ut boken..vet inte om jag ska göra det heller haha x)

2010-11-13 @ 23:31:43
Postat av: Julia

Tsss, klaga lagom bara för jag har 3prov!

2010-11-13 @ 23:44:27
Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

2010-11-14 @ 00:34:45
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv; hihih, du anar ju hur glad jag blev eftersom att jag har gillat daniel adams-ray sen flera år tillbaka. åååh, det var fiiiinfint. dör lite inombords av glädje varje gång jag tänker på det.



ååh, liseberg(L).

2010-11-14 @ 15:42:25
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0