-.-

Hellu, förlåt för världens dåligaste uppdatering :$ men som sagt har faktiskt inte tid att skriva något när jag är i skolan (får typ inte sitta vid datorerna där) haha =D och nu har dom fått för sig att om jag använder mobilen på lektionstid så kommer dom ta den ifrån mig, jag menar VARFÖR I HELVETE DÅ FÖR?! jag jobbar lika bra när jag har den som när jag inte har den -.- tycker det är grymt störigt & sen att det bara är mig dom säger till? aeh grymt tröttsamt men jaja. Var i skolan som vanligt, sen efter det mötte jag upp annis sötan & vi gick till karma och fikade :] mysigt, jaaharå. Sen tog jag bussen hem, eller ah hoppade av vid skolan som ligger drygt 6 km från mig och gick därifrån, fifan det var grymt skönt faktiskt men vääldigt kallt :( yeye, jag skall sätta på en film & sen sova, är jätte trött och det har jag varit i flera dagar nu :( jätte jobbigt faktiskt men väldigt skönt också, att få sova då alltså ;) haha ha det fint.
svarar på kommentarer osv imorgon är för trött nu -.-


Kommentarer
Postat av: Sandra Marinoni

sv; okeeej! neej, då vet jag inte hur du kan få tag i det!

jag var i sthlm i helgen, därför jag var så seg på att svara ;D vad gjorde du då?

2010-01-11 @ 19:49:36
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: M

Goodiegoodie!

Nja inget speciellt,är barnvakt (sa precis åt honom att gå och lägga sig) och försöker fördriva tiden tills Paradise hotel börjar haha.

Du själv då?

2010-01-11 @ 21:08:49
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: IISABEL

åh jag älskar göteborg! :D

men jag bor vid malmö, så det är en skåning du pratar med ;D eller jag är halv göteborgare fatkiskt! haha :D

tack så mycket! :D

2010-01-11 @ 22:05:06
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0