Onsdag

Hallihallå!
Nu var det ett tag sedan sist, i vanlig ordning så har det hänt en del! Har flyttat ihop med min älskling och blivit sambo, så numer bor jag i Göteborg! Har nytt jobb och saker börjar ljusna. Om cirkus en månad ska vi på festival, Emmaboda närmare bestämt! Höga förväntningar, så vi får hoppas på det bästa. Just nu sitter jag och väntar på att mitt möte ska starta och sen ska jag hem och äta samt svira om inför jobb. Idag är det kvällspass mellan 16-21:45, vilket betyder goa pengar. Nu måste jag kila, vi hörs när vi hörs. Ha det fint kompisar.

Min finaste 

Kommentarer
Postat av: daniella

- Åhh grattis gumman :D<3

2015-06-24 @ 16:12:47
URL: http://nouw.com/daniellabengtsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0