Torsdag med stort T

Hallåhallå!
Denna veckan har varit ganska lugn, hade kurs i mån- och tisdags i delegering så nu får jag ge det med, alltid ett plus. Igår var jag på Ullared med min älskade mamma (var ju där i söndags med älskling också haha!) och på kvällen käkade jag thai med Erik, Björn och Dennis. Trevligt! Drygt 2 veckor kvar till Emmaboda nu, ska bli riktigt roligt. Imorgon ska jag jobba mellan 8-12, ganska goa timmar då jag känner att jag är väldigt trött i kroppen just nu. Jaja, nu ska jag göra mig i ordning och gå och möta Jessica på en fika, vi hörs. P&K
Gammal sommrig bild. :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

- Nej ska ha kvar min iphone, lär säkert vilja gå tillbaka till den senare :) Och betalar på den varje månad för den ligger i mitt abonnemang så kunde inte betala av den separat kontant.. Men jag gillar ju min iphone så den stannar kvar :D <3

2015-07-10 @ 19:41:50
URL: http://daniellabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0