Alla ♥-ansdag

Godmorgon!
Var ett tag sedan som jag skrev här såg jag nu. Livet rullar på, det börjar bli ljusare ute och jag hoppas att våren snart är här. Igår fick jag världens idé att fixa i ordning i lägenheten, tråkigt dock att jag inte tog några kort innan för det blev en stor skillnad vilket känns gött. Idag då? Ska in till stan sen och möta upp Erik och sen ska vi hit och bara ta det lugnt, blir väl någon film eller två. Hittade ett våffeljärn igår så det ska jag passa på att fixa sen också! Annars blir det en väldigt lugn helg, väldigt behövligt. På måndag är det nya tag som gäller med träning och hälsa, let's see about that! Nu ska jag käka frukost, vi hörs! xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0