Nytt år och nya möjligheter.

Hej på er och gott nytt år, hoppas ni hade en bra nyårsafton! Jag vet att jag många gånger har sagt att jag ska börja blogga ordentligt igen, men nu ska jag ta mig i kragen ordentligt och verkligen försöka! Ska kolla upp ifall det funkar att blogga via appen också, för har inte alltid tillgång till en dator. Vad händer idag då? Jag ska iväg till Ikea om en stund hade jag tänkt, känns dock lite trist att åka själv men vi får se :) ska i alla fall leta efter lådor som jag kan ha på mitt rum, funderar på att titta på lite andra grejer också. Annars så ska jag träna i eftermiddag, tänkte skriva ett inlägg om just träning lite senare också, vad jag har för mål, vad man ska tänka på osv :) nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen får jag byta om!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! DU ÄR TILLBAKA!!!!!

2014-01-06 @ 13:37:28
URL: http://bimbolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0