Min resa.

Har länge tänkt att skriva ett inlägg kring min resa, jag är inte i mål än men jag är på god väg. I september (2013) så insåg jag att jag låtit det gå alldeles för långt. Jag mådde sämre än någonsin över hur jag såg ut, vad jag gjort med min kropp. Det var liksom ett uppvaknande, sen den dagen har jag satsat stenhårt på träning igen och äta rätt och ofta (Jag har tränat hela livet, på ett eller annat sätt men haft olika uppehåll, dock aldrig så långt som fram till detta). Jag bestämde mig för att väga mig varje dag, för jag behöver se den skillnaden som är från gårdagen, även om det bara är några gram. Allt som är minus räknas, så måste man tänka! Det är ju inte så att när man bestämt sig att man går ner 10 kg bara sådär utan man måste faktiskt kämpa lite också, och vill man så går det! Idag har jag gått ner -17,2 kg och jag känner verkligen skillnad från förut, jag har aldrig varit så stor som jag var när jag började, men alla börjar ju någonstans och man måste bara se framåt. Som jag skrev innan så är jag inte i mål än, men jag är på god väg. Mer motiverad än någonsin, kommer antagligen skriva en del om just detta ämnet i bloggen och då kan det ju vara skönt för dem som läser att veta vad det är man pratar om. Om någon har några frågor eller behöver ha lite motivation så är det bara att skriva! Om jag kan, så kan du också! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0