Norrland

Hej igen, nu var det ett tag sedan igen?
Förstår inte varför det blir så långa mellanrum, men så är det och lär väl fortsätta vara ibland. Just nu befinner jag mig längst upp i Norrland i Övertoneå och här kommer jag vara tills på fredagmorgon då vi ska börja bege oss hemåt, vi kommer mellanlanda i Stockholm i 2 dagar och på söndag dag/kväll är vi hemma i lilla Kungsbacka igen. Som jag sagt innan så är det mycket som händer i mitt liv just nu, vissa saker kan jag inte riktigt sätta fingret på men jag tror att det är bra ändå. Sen finns det ju alltid negativa saker som vi får gå igenom också och så kommer det ju alltid att vara, men nog om det. Varför är jag i Norrland? Jo pappa jagar här uppe och i stort sett så bor hela släkten här (mammas sida) så vi bor hos mammas ena farbror (hon har några stycken, stor familj hehe). Det är avkopplande att vara här, man får liksom tid att tänka och det är ju det som jag behöver. Nu ska jag sluta babbla och sätta mig och kolla på -> Orange is the new black, har sett ett avsnitt hitills och jag fastnade, har bara inte haft tid att kolla vidare. Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0