Hemma

Hej!
Har virrat runt hela dagen typ, eller nästan. Åkte till Matilda igår och mötte upp henne i Borås, vi kolla åhaga snabbt och sen fikade vi med hennes syster. Sen bar det av mot Ulricehamn där Madde väntade på oss! Vi lagade mat, fixade efterrätt och massa annat gott o till det kollade vi på film :) Nathalie kom förbi en sväng också och joinade oss. Vi kollade på the host, se den!! Jättebra faktiskt :) vi kom i säng runt 3 och jag somna typ direkt för att jag va så trött haha. Idag har vi bara chillat och kollat film, riktigt mysigt. Runt halv sex åkte vi till u-hamn o vid tio över tog jag bussen mot Borås o mötte upp familjen. Vi gick till thai silk och åt, den bar bilen hemåt! Väl hemma så har jag och Oscar pluggat teori och nu hade jag tänkt sova! Vi hörs imon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0