Seg torsdag & ullared

Var sjukt trött när jag vaknade imorse, inte så konstigt kanske med tanke på att jag somnade vid 3. Som tur var hade jag sovmorgon, men var ju ändå tvungen att gå & äta frukost, lite drygt. Idag står det ullared på schemat, samt packa & städa klart/ut rummet. Vi drar efter sista lektionen, runt 16.15. Sen är vi tillbaka runt 21.30, så det ska nog hinnas med lite städning ikväll! Imorgon blir det däremot en rätt intensiv dag, först hem med alla saker sen packa om & ladda upp inför Stockholm på lördag! Galet, men det ska nog hinnas med. Nu ska jag fixa lite saker, sen gå mot näst sista lektionen som är lantbruksdjurs skötsel därefter matte! Hörs ikväll, annars imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0