Helgpraktik + mässa

Hejsan,
har varit lite dåligt uppdatering denna veckan. Men det är sånt som man får leva med ibland! Har haft mycket och göra + haft mycket annat att tänka på, vilket ofta resulterar i dåliga bloggdagar. Vet att jag sagt flera gånger att jag ska ta tag i bloggen på riktigt, men jag orkar inte. Har inte riktigt samma sug som innan, samtidigt som jag blivit mer intresserad i skrivandet. Lite dubbelmoral? Haha nejdå, svårt att förklara vad jag menar, så vi skiter idag. Ja, men annars då? Min helgpraktik börjar snart, fre-sön, samma nästa vecka. Lite segt med 2 helger på raken, men vad gör det om 100 år? Sen imorgon så är det kosläpp på våran skola, vi håller på med en kurs som heter projekt & företagande, så vi ska stå i montrar med våra UF-företag, hoppas att det blir bra! Har nämligen varit lite skit i veckan, samt att vi fick skrapa ihop en monter på cirkus 1 timmar, bra där! Nu skall bara allt gå vägen. Idag tar förresten 3:orna på våran skola studenten, synd att det är så tråkigt väder bara. Nu är det bara 1 år kvar för våran del, lääääängtar! Men nu måste jag kila till stallet, hörs ikväll! Puss
Gammal bild, saknar dig så! Nästan allt var bättre FÖRR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0