TAGGA!

Hallihallå!
Kom hem från praktiken för en liten stund sedan, så skall nog strax bege mig ut till stallet och börja där! Sen blir det att hoppa direkt in i duschen och börja göra mig iordning, ska möta upp Matti runt 17 någonting med! Sen blir det väl lite förfest och runt 19-20 drar vi oss in mot götet! Ska bli så grymt kul, den svenska björnstammen spelar på trädgårn ikväll, någon annan som ska dit? I alla fall, är ju klar med min praktik på lantmännen nu :( lite tråkigt, för jag trivs verkligen jättebra där! Nästa vecka så blir det praktik hos korna, har bra sällskap men det känns inte riktigt som att kossor är min grej ändå. Men what to do? Det är ju obligatoriskt, så har inte mycket till val faktiskt. Men nu måste jag kila, ha en toppenkväll! Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Hej, kan inte du vara jättegullig och kika in på min blogg och säga vad du tycker om designen? Har precis ändrat den men är lite osäker på om den är bra nog. Kram!

2012-03-09 @ 19:03:19
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0