Söndagsångest?

Själva ångesten har man inte för att det just är söndag, alltså det är inte dagen söndag som det är fel på i vanliga fall. Men när det gäller skola, ja då infaller ångesten på söndagen. Haha, undrar ifall någon fattar vad jag menar? Men i alla fall, dagen har gått riktigt fort = inte bra! Vaknade dock vid 15, sjukt sent? Får skärpa mig! Släppte nyss in hästarna, så nu sitter jag med en jävla massa papper gällande UF-företaget, lite drygt kanske men det är ändå sånt som måste göras! Ska snart duscha och sen vid 23 ska jag kolla på Franklin & Bash, älskar verkligen det programmet! Jaja, nu ska jag inte tjöta mer. Vi hörs senare! Puss

Kommentarer
Postat av: julia

söndagsångest kan döööö!!!

2012-01-31 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0