4/1/12

Hallihallå!
Har strömavbrott hemma, därför dåligt med uppdatering idag :} dock så har vi ett el-aggregat som vi kopplat in, men internet började inte funka förens en stund sen. Har firat pappa idag, han fyller ju år! Så åkte in till stan på förmiddagen med mamma och Oscar och kirrade presenter! Så härligt att vara ute i god tid, eller inte. Dock så visste vi ju vad vi skulle köpa, haha! Ska strax lägga mig, hade tänkt att kika på ett avsnitt av Våra bästa år först bara! Ska in till stan och träffa älskade Ida imorgon, så tar bussen vid 9 ungefär. Hoppas för min egen skull att jag verkligen kommer upp, blir att ställa många alarm! Kanske slänger upp ett inlägg innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Jobbigt med strömavbrott, men det var många som fick det va?

2012-01-05 @ 18:35:54
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0