PW-TIME!!

Godkväll kära blogg,
har precis avverkat en PW på 6 km med en god vän, känns riktigt gött! Ska ut en tur med lilla Pålle sen också. Påvägen hemåt hittade vi eller ja vi såg en liten kattunge som vi pysslade med en liten stund, så himla söt! Slänger upp lite bilder på sötplutten! Får se om jag uppdaterar mer senare, har inte jättemycket att skriva om..
Kika gärna in på min andra blogg som jag driver tillsammans med Julia → Http://bobonized.blogg.se lite mer uppdatering där at the moment, PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

Hej!
Söta bilder
Tänkte bara berätta att jag har gjort en ny blogg om du fortfarande vill följa min vardag. Min förra blogg var www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kram

2012-08-09 @ 23:38:00
URL: http://www.finest.se/rullstolsbruden
Postat av: Evelina FOTO & VARDAG

Hej!
Söta kort!!
Tänkte bara berätta att jag har gjort en ny blogg om du fortfarande vill följa min vardag. Min förra blogg var www.rullstolsbruden.wordpress.com

Kram

2012-08-09 @ 23:38:44
URL: http://www.finest.se/rullstolsbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0