Död

 

Ae död är kanske att ta i, men trött är jag verkligen. Har nyss varit ute och intervall tränat med Matti, grymt skönt kommer det nog att kännas imorgon! Hade ju idrott idag med, så dubbelt upp! Har även hållt igång bra hela veckan, vilket känns riktigt skönt. Att få ut något av det hela liksom, ska försöka att satsa ännu mera på träningen nu, samt komma igång ordentligt med ridningen igen, för det är något som jag verkligen saknar! Behöver bara hålla motivationen och få upp konditionen igen, sen är jag back on track & där planerar jag att stanna. Nu skall jag sova, har 3 lektioner imorgon & sen bär det av hem, som jag längtat! Hörs mer imorgon, puss på er!

Fastnar verkligen aldrig på bild, himla trist. Men what to do? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0