Städ..

Halloj! :) förlåt för den kassa uppdateringen, men har inte haft någon blogglust. Har inte speciellt stor nu heller, men ett inlägg kan ju vara bra! Ska strax börja städa mitt rum, ser ut som ett helvete.. Haha! Köpte ju en ny byrå förra veckan och lite stänger som jag ska hänga saker på. Kan ta kort sen och visa hur det blev, tar inga bilder innan städningen för då kommer folk nog avlida.. Haha, hur som helst nu måste jag börja annars blir jag ALDRIG klar, vi hörs kanske sen! Puss
Såhär ser min nya byrå ut iaf :)

Kommentarer
Postat av: julia

sv; tänkte nog att någon kanske skulle misstolka det, men hon är hemma i åsa. sommarjobbar ju i dalsland, så har inte träffat henne på en månad.. men snart så:D puss

2011-07-22 @ 00:35:47
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0