♥ Dag 3 & 4

Detta kommer ta väldigt lång tid, så kommer beta av 1-3 per dag istället för bara 1.
Kan bli mycket text i ett, för jag orkar inte göra någon styckeindelning - hoppas det funkar ändå.

Dag 3 – Mina syskon. - Har ju bara en bror, Oscar heter han. Kan ju för det första säga att han är född fredagen den 13:e, lite ballt faktiskt & han föddes hemma, för ambulansen hann inte fram - så jag fick vara med i tidningen tidigt.. Vad skall man berätta? Han har ett stort intresse för motorfordon och allt runt det. Han kör mycket cross & fyrhjuling. Han är även väldigt teknisk, sen har han även ett stor intresse för mobiler & datorer, så det pillar han också en hel del med. Detta får räcka. :)

Dag 4 – En nyfunnen vän.
- Oj, här är det faktiskt svårt att välja en person.. För jag har lärt känna en hel del denna hösten i och med att man börjat på en ny skolan och träffat en massa nya människor. Men jag väljer Julia & Jennifer. Två riktigt fina tjejer och roliga framför allt, ni har faktiskt kommit mig rätt nära på kort tid. Jag är ju inte den personen som släpper in folk bara sådär, har svårt att lita på människor men ni har vunnit min tillit. Riktigt fina är ni tjejer och jag är glad att jag har fått lära känna er!


♥ Dag 5 – Min kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag i detalj.
♥ Dag 7 – Mina bästa vänner.
♥ Dag 8 – Mina passioner.
♥ Dag 9 – En perfekt helg för mig.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mitt arbete.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Fula ovanor.
♥ Dag 17 – Min favoritresa.
♥ Dag 18 – Min bästa födelsedag.
♥ Dag 19 – Något jag saknar.
♥ Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan.
♥ Dag 21 – Min önskelista.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – Min skoltid.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Mina favoritskor.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..

Kommentarer
Postat av: amanda

Jaaa precis :(

Vad önskar du dig i julklapp då? :)

2010-12-22 @ 19:22:15
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0